La festa de la Mona

Tanquem el trimestre amb una festa ben nostra… la Mona!!  😀

En alguns casos ja fa dies que els alumnes de l’escola estan elaborant les diferents mones per avui poder-les gaudir com a postre del segon trimestre. Educació infantil i cicle inicial han fet la base amb ingredients clàssics com farina, oli , iogurt…i cicle mitjà i superior han fet mones creatives sota una base de pa de pessic.

El resultat? Mones de tota mena i condició, grans,petites, amb xocolata, sense… i colorides i plenes de dolços. Si cliqueu al menú de fotos en trobareu un álbum resum amb força imatges

I la conclusió? Doncs que estava molt i molt bona i no n’ha quedat massa…  😳

Ara toca gaudir de les vacances de setmana santa, aprofitar per descansar, jugar , llegir i gaudir amb la família.

Ens retrobem el dimarts 29 de març amb les piles ben carregades… happy Easter!!!!