Colònies Escolars

Bon dia a tothom,

L’article d’avui tractarà sobre les diferents colònies que s’han fet des del centre.

Recordem que les colònies escolars són una activitat més inclosa dins del currículum i que des de l’escola es vetlla perquè les activitats i els continguts siguin adients per l’edat.

Les colònies es fan a finals de cicle i aquest curs P5, 2n i 4t han estat a Palamós els dies 23, 24 i 25 de maig i 6è van estar a Fenals la setmana del 9 al 13 de maig.

Tot va anar prou bé, sempre hi ha petites incidències, però se’n fa una valoració prou positiva des dels cicles.

Us hem preparat un petit recull d’imatges barrejades i de tots els nivells participants, les veiem?