Auxiliar de conversa en llengua anglesa!!!

Benvolgudes famílies,

Aquest mes de febrer, en reunió extraordinaria de socis, va quedar aprovat el projecte d’Auxiliar de Conversa en llengua anglesa que subvencionarà l’AFA.

Es tracta d’un projecte que creiem que serà molt beneficiós per a l’alumnat de la nostra escola. Aquest curs 2021-22 començaran a gaudir-ne els alumnes de 5è i 6è. Cada grup tindrà una tarda assignada a la setmana en la qual vindrà un noi nadiu, l’Andrew, que farà de suport a les mestres d’anglès. D’aquesta manera busquem potenciar la millora de la comprensió i producció de la llengua anglesa per part dels nostres alumnes. En la mesura que sigui possible, ens agradaria poder fer extensiu el projecte a altres cursos en un futur.

Estem molt contentes de poder encetar aquest nou projecte a l’escola! 😀

AFA Escola El Corb