SETMANA CULTURAL

Com ja sabeu cada any celebrem la setmana cultural. La setmana cultural va lligada a l’eix transversal de cada any i aquest, ha estat les festes populars. Al llarg de la setmana es fan un munt d’activitats lligades amb l’eix, i cada classe porta a terme el projecte del seu nom. A cicle infantil les festes populars es centraven en l’entorn més proper, Corbera com els Corbets, els bastoners, i els Diablets. A Cicle inicial i mitjà han treballat les festes catalanes, Sant Jordi, Els Raiers, Santa Tecla i Sant Joan i a Cicle superior ha fets els projectes de les festes d’arreu del món, com les festes de la cultura Vikinga, Kodomo No Hi del Japó i festa Holi de la Índia. Hem aprés moltes coses de cada festa i cada cultura.

Estem molt agraïts de la participació que hem tingut de tota la comunitat educativa, mares i pares, entitats del poble, cuineres… que han fet possible aquest munt d’experiències i aprenentatges  que s’emporten els nostres alumnes. La setmana cultural és una oportunitat per poder treballar en comunitat, i relacionar els alumnes des dels més grans al més petits, treballant conjuntament com una petita família. Us deixem una petita representació de les activitats i els projectes que els alumnes han dut a terme.