SETMANA CULTURAL I CARNESTOLTES

Aqueta setmana hem treballat la setmana cultural. Es tracta de la setmana on l’eix transversal, que enguany és el Blanc i el Negre, se li dóna l’espai per poder-lo treballar amb diferents activitats. Tallers, gimcanes elaborades pels nostres alumnes més grans. Es treballa també el projecte del nom de la classe i famílies participen al llarg de tota la setmana ajudant-nos a confeccionar la disfressa.

Moltes gràcies famílies per la vostra implicació i moltíssimes gràcies als nostres alumnes de sisè per la seva col·laboració en totes les activitats d’aquesta setmana!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *