Science in English a 3r

Bon dia i bona tornada a l’escola!

Publiquem avui un article sobre el final del 1r trimestre i sobre l’àrea de naturals en anglès – science in English. Aquesta àrea s’imparteix de forma parcial en llengua anglesa als nivells de tercer i quart. A tercer és tota una novetat, però els alumnes estan assumint prou bé els continguts. En aquest primer trimestre s’ha treballat els éssers vius, la seva nutrició, interacció i reproducció.

Com a activitat final s’han fet uns murals en grup  amb la classificació dels ‘living things’ i una roda per poder fer preguntes i respostes sobre els mateixos.

Hi posem imatges i us desitgem un molt bon trimestre.

Best wishes!!