Projecte del temps i el clima a 5è!

Durant aquest trimestre, els alumnes de 5è hem estat treballant el temps i el clima. Hem aprés vocabulari nou que abans desconeixíem així com els elements del clima.

Ara ja coneixem els diferents climes com per exemple l’atlàntic o el clima de muntanya.

Sabeu què? Hem aprés a utilitzar els diferents instruments de mesura com per exemple el pluviòmetre! El vam instal·lar al pati de l’escola i durant diferents dies, vam aprendre a mesurar les precipitacions a Corbera.

Alhora, ens vam atrevir a construir el nostre propi anemòmetre!

També hem aprés a crear els nostres propis climogrames on mesuràvem la temperatura i les precipitacions d’un lloc concret.

I… per últim… Aprofitant tot el vocabulari que ja sabem, tots i totes hem fet d’homes i dones del temps a flipgrid! Ens va agradar moltíssim!

Un cop fetes, les vam veure totes a la classe i les vam avaluar amb les nostres rúbriques personals.

Els alumnes de 5è A i 5è B