Les mones a l’escola

Ara sí, tanquem aquest llaaarg trimestre amb el dia de la mona. Com ja sabeu, en aquest darrer dia els alumnes de l’escola fan i decoren les mones.

A educació infantil es fan de manera tradicional i avui les han tastat. A cicle Inicial han fet magdalenes creatives i a partir de 3r les populars mones creatives.

Per fer-les hi ha un treball previ de l’àrea de plàstica on fan el disseny, un dibuix de com hauria de quedar, els materials, les eines….

I els resultats llueixen… les voleu veure??

Aprofitem per dir-vos bones vacances i ens retrobem a l’escola el dimarts 23 d’abril, Sant Jordi!!