Halloween a cicle superior!

Aquesta setmana a l’escola el Corb hem festejat la Castanyada a l’escola. Hem fet panellets diversos: de pinyons, de coco, de cirera… ens ho hem passat molt bé!

Aquí us deixem algunes fotos de l’elaboració a sisè:

Alhora, hem vingut ben disfressats de Halloween.. quina por! A la tarda, tot i que el temps no ens ha acompanyat gaire, hem fet uns balls ben macos.

Us deixem unes fotos, mireu com ens hem disfressat!

A sisè:

A cinquè:

1. Salma

Que divertit va ser Hallowen!Vam fer moltes coses.El dia abans vam cuinar panellets en petits grups i el dia 31 ens els vam menjar ,estaven deliciosos. El que més em va agradar va ser el de pinyons.La gimcana que van organitzar els pares i els mestres va ser molt divertida,m’ho vaig passar pipa.A la tarda encara que plogués vam fer el ball al gimnàs.

2. Ingrid, Blanca, Nerea

El 31 d’octubre, els nens i nenes de l’escola el corb vam celebrar la festa més divertida i terrorífica: Halloween i Castanyada.
    A cicle superior fem una gimcana de Halloween molt divertida.
    Fem diverses proves, però aquest any, van afegir dos proves diferents.
    Ens van agradar molt perquè eren embarbussaments en anglès i també implicaven el treball en grup.
    Tanmateix ens ho vam passar pipa perquè el ser el nostre últim any em gaudit al màxim.

3. Azahara

Jo crec que a halloween ens ho vam pasar genial perquè ven preparar el dia de abans els panellets i el dia de halloween vam fer una gimcana molt divertida en que vam participar els dos 6è. Aquell dia va ser molt divertit però si no hagués plogut hagués estat millor,però és igual perquè igualment ens vam divertir moltíssim. Aquell va ser l’ultim halloween al’escola i l’últim halloween amb els millors professors del món.