Els invents a 6è!

Aquest any, a l’escola tenim com a eix transversal els invents. El passat divendres, dia 9 de novembre, va ser el dia internacional dels inventors.

A plàstica, les dues classes de sisè ens vam ajuntar fent grups barrejats per investigar diferents invents. Cada petit grup, va buscar qui i quan es va fabricar cada objecte.

Mireu com ens ha quedat:

1. Ona

Fa unes setmanes, va ser el dia de l’inventor (9 de novembre).
    A sisè, es van fer grups petits i cada grup, en un paper gran, havíem d’escriure el nom d’un invent i posar dades sobre ell. Hem descobert moltes coses. Gràcies a aquest “treball” hem après a organitzar-nos en grup i a respectar les diferents opinions.
    Als alumnes de sisè, ens ha agradat molt treballar entre nosaltres i també que les mestres ens hagin proposat aquesta activitat.

2. Salma

Fa uns quants dies vam fer aquest projecte, a plastica. Consistia en un dibuix d’un invent en equip i ficar les característiques sobre l’invent.Crec que ho vam fer per la temàtica anual de l’escola ja que són els invents. Després ho vam posar al passadís perquè la resta d’alumnes ho puguin veure.M’ha agradat molt fer aquest peculiar treball,perquè he aprés i m’he divertit amb els meus companys .

3. Monica

Fa uns dies que vam fer un projecte que era d’invents. Vam fer grups petit i a cada grup li tocava una cosa per fer. Vam dibuixar l’invent en un full gran, teníem que posar informació sobre aquell invent que li tocava a cada grup. Em va agradar investigar coses d’aquell invent, poder estar amb l’altre sisè. Gràcies per pensar en fer aquells invents i gaudir amb tots els companys .

4. Carla Sánchez

Va ser una activitat molt divertida i vam aprendre sobre els invents d’igual manera que ho poden fer ara la resta d’alumnes de l’escola ,perquè està penjat al passadís de cicle superior. Va ser un treball que vam poder fer els dos 6è junts. Van ser dues classes ben aprofitades.

5. Ainhoa

El divendres 9 de novembre, a l’hora de plastica ens vam separar en grups de tres i cada grup havia de dibuixar i pintar un invent que les mestres ens assignaven.
    Havíem de buscar informació sobre qui l’havia creat i quan, a quin any, després ho havíem d’escriure a sobre o a sota del nostre dibuix.
    Els treballs estan penjats a la paret del passadís i queden molt bé. M’alegro molt d’haver fet aquests dibuixos.

6. Pau Martínez

Aquest projecte va estar molt bé, en el meu grup va haver-hi una mica de discussions perquè hi havia gent que no treballava i una altra que ho feia tot, però al final es va arreglar. Hem après coses dels invents i ens ho hem passat molt bé pintant i dibuixant.

7. Carla Moyano

Aquest activitat m’ha agradat molt perquè pel meu punt de vista és molt divertit i també és una manera d’aprendre a treballar amb tots els companys. Això ho hem fet 6è A i 6è B junts. La Jessica i la Núria van decidir fer aquesta activitat ja que l’eix de l’escola tracta sobre els invents i quan ho vam fer era el dia dels invents (9 de Novembre).Gràcies a aquesta activitat ara sé més sobre els invents (qui ho va inventar, quan ho van inventar, etc). Els invents eren molt variats (torradora, bombeta, rellotge, etc)