4a cursa Escola El Corb i festa de l’escola verda

Bon dia a tothom,

Doncs sí, ja hem celebrat la quarta cursa de l’escola i estem molt contents de poder-ho explicar ja que un any més ha estat tot un èxit de participació i una festa d’escola en majúscules…Hi han participat uns 150 alumnes i 27 famílies s’han animat a córrer en grup a la novedosa cursa familiar i hem tingut uns tallers de material reciclat d’allò més originals i creatius. Cal afegir la música dels MaisKsamba, el nostre speaker Jordi Anducas i festa a la pista amb els inflables i els jocs gegants.

Tot un matí rodó, amb molt bona climatologia per acompanyar.Des de l’escola un agraïment sentit a l’AMPA per la seva col·laboració i perquè sense ells la cursa i la festa verda no tiraria endavant… gràcies!!

Passarem qüestionari perquè en feu la vostra valoració, anem escalfant per la 5a?¿

1. Jan i Aleix

Hola som l’Aleix i el Jan de 5èB. La cursa va ser difícil de córrer. Per una banda P3 amb la distancia de 80m, P4 i P5 120m, 1r i 2n 250m, 3r i 4t 500m, 5è i 6è 700m i per últim l’ ESO amb una distància més llarga de 1400m.
    La novetat de la cursa familiar ha estat molt bona ja que va tenir molt d’ èxit. Es van apuntar un total de 27 famílies, un nombre impressionant per a la 4a cursa.
    Va ser mol bonic veure els nostres companys participar i triomfar. Després, la nostra tutora que es trobava a l’arribada, ens va donar un avituallament d’allò més divertit i la nostra pròpia medalla!

2. Ingrid i Nerea

A l’escola el corb des de fa 4 anys es fa una cursa escolar en la qual es poden apuntar nens i nenes de la nostra escola i d’altres que també vulguin participar.

Aquest any han fet una cursa nova, que es diu la cursa familiar, que consisteix a córrer en grups de tres persones: una de més de 18 anys, un altre de menys de 18 anys i per últim una de menys de 10 anys.
    A la nostra cursa, van quedar per primera posició l’Àlex de 6è, en segona el Pau de 5è i en tercera el Pol de 5è. A la categoria femenina va quedar en primera posició la Martina de 6è, i… en les dues darreres posicions guanyadores… nosaltres dues! La Ingrid i la Nerea!