2n – VISITEM L’HORT

La nostra classe ha començat a treballar les plantes i hem tingut la sort de poder visitar l’hort de l’escola acompanyats de l’alumnat de 5è.

Ens han explicat les diferents hortalisses (pastanagues, enciams, etc.) i arbres que tenim (llimoner, olivera). Hem plantat llavors de pastanaga a les calaixeres i hem regat l’hort.

També hem fet un dibuix de la disposició de les verdures.

L’alumnat de 5è es mostra content de la feina que està portant a l’hort i han realitzat moltes feines de neteja per mantenir i tenir aquest espai preparat i ha pogut transmetre aquesta il·lusió a 2n.