2n TALLER KAPLA

EL PASSAT MES D’OCTUBRE ELS ALUMNES I LES ALUMNES DE 2n VAM FER UN TALLER DE CONSTRUCCIÓ AMB KAPLA. GRÀCIES AL TREBALL EN EQUIP VAM PODER FER CONSTRUCCIONS INCREÍBLES, ALGUNES D’ELLES MÉS GRANS QUE NOSALTRES! VAM GAUDIR MOLTÍSSIM!!

I5 i 1r- ESPAIS ARTÍSTICS

Els alumnes de I-5 i 1r han començat els espais artístics, que són l’espai de pintura, de modelatge, de construccions, de disfresses i construccions.
Els espais són diferents propostes d’aprenentatge, de relació i comunicació on els infants poden actuar, observar, experimentar, construir, inventar, imaginar, compartir, relacionar-se, emocionar-se…i… Llegeix més»

I3- SORTIDA AL PARC DE LA TORRE ROJA

EL PASSAT DIMARTS 12 DE NOVEMBRE LES ARQUITECTES I LES METGESSES VAM SORTIR PER PRIMER COP DE L’ESCOLA. VAM ANAR AL PARC DE LA TORRE ROJA  A BUSCAR ELEMENTS DE TARDOR. VAM RECOLLIR FULLES, PALS, PINYES, PEDRES… EN FI, MOLTS TRESORS!! ARA,  A LA CLASSE, PODREM OBSERVAR-LOS, CLASSIFICAR-LOS, FER COMPOSICIONS AMB ELLS, I MOLTÍSSIMES COSES MÉS QUE SEGUR SE’NS ACUDIRAN!!