EL PROFESSORAT I PERSONAL DE DE L’ESCOLA TENIM UN MISSATGE PER VOSALTRES! GRÀCIES PELS VOSTRES MISSATGES!

NOTA INFORMATIVA (30/03/2020)

Conegueu la nostra escola

Donat al fet que, com bé sabeu, les portes obertes van quedar anul·lades d’acord amb l’ordre del Departament de tancament dels centres educatius, us hem enllaçat el nostre vídeo de presentació i un document per tal que conegueu millor la nostra Escola.

Recordeu que: “Dins el marc d’actuacions per prevenir el COVID-19, el Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscripció escolar fins que es pugui realitzar en condicions de normalitat.”

MISSATGES DE L’ALUMNAT

EN ELS SEGÜENTS ÀLBUMS D’IMATGES I VÍDEOS QUE TENIU ENLLAÇATS A CONTINUACIÓ, PODREU TROBAR ELS MISSATGES QUE ENS HA ENVIAT EL NOSTRE ALUMNAT D’EDUCACIÓ INFANTIL I DE CICLE INICIAL. ELS VEUREU CANTAR, BALLAR, CUINAR, DIBUIXAR, LLEGIR, ESCRIURE…
GRÀCIES A TOTES I TOTS PER PARTICIPAR ENVIANT ELS… Llegeix més»

SEGUIMENT I MANTENIMENT DE L’HORT

Aquesta setmana hem mesurat la humitat de la terra de l’hort, la seva qualitat i la llum que li arriba. La humitat és bona, ha mesurat 7 de 10. La qualitat de la terra és excel.lent, en canvi la llum que arriba és molt poca.

Aquestes mesures ens aniran bé per tenir en compte a l’hora de fer nous projectes de l’hort i millorar la seva producció.

Creem un hort urbà

Aquest curs, al cicle superior treballem amb una nova plataforma, Science Bits. Dins del bloc de continguts Què és un ésser viu? a l’apartat de l’elaborem, s’estructura un projecte final amb la creació d’un hort urbà.
Dins del dossier de treball de l’alumnat, han treballat els… Llegeix més»