TALLER XAMPÚ SÒLID ECOLÒGIC

Els nens i nenes de primer volem donar les gràcies a l’Esther (mare de la Vega Jiménez) i la Sara (mare de l’Emma González) pel taller que ens han fet.

Ens han ensenyat a fer un xampú sòlid ecològic.

Hem après a fer-ho i ens ha encantat!
És fàcil, bo per la nostra pell i a més no contaminem el planeta!
Us recomanem que feu servir xampús ecològics!

I3B- PROJECTE “PER UN MÓN SOSTENIBLE”

AL LLARG D’AQUEST CURS, ELS INFANTS D’I3B HAN TREBALLAT DE VALENT EN EL PROJECTE “PER UN MÓN SOSTENIBLE” TOT RELACIONAT AMB L’EIX TRANSVERSAL DE L’ESCOLA SOBRE ELS ODS (OBJECTIUS DEL DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE). EN EL NOSTRE CAS HEM TREBALLAT L’OBJECTIU 14: LA… Llegeix més»

EDUCACIÓ VIÀRIA A 1r

Els alumnes de primer, us volem explicar que aquest matí han vingut dos policies a l’escola per fer-nos un taller d’educació viària.

Hem gaudit d’una bona estona realizant diferents activitats i jocs.

Ens hem adonat de la importància d’estar atents a l’hora d’anar pel carrer. Hem de vigilar, estar pendents i respectar les senyals. Si entre tots vigilem, evitarem molt accidents!

Podeu clicar a la foto, per veure totes les imatges. Esperem que us agradin!

2n. SORTIDA A MAS RATÉS

EL DIJOUS 3 DE JUNY VAM ANAR D’EXCURSIÓ AL PARC DE MAS RATÉS, VAM FER UNA RUTA PER VEURE LA BIODIVERSITAT DE LA ZONA.

VAM VEURE PAPALLONES, PLANTES AROMÀTIQUES,VAM ESCOLTAR ELS OCELLS, ALGUNA PETJADA I ALGÚN RASTRE DE CONILLS I PORC SENGLARS.

ENS VAN EXPLICAR QUE CADA VEGADA ES PODEN VEURE MENYS ANIMNALS A LA ZONA A CAUSA DELS SOROLLS, DE LES OBRES, DELS COTXES….

TOT I LA CALOR, ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ.

I5-EL TREBALL DELS ANIMALS

DURANT AQUEST ÚLTIM TRIMESTRE HEM FET UN TREBALL COL.LABORATIU SOBRE L’EIX D’AQUEST CURS: ELS ECOSISTEMES TERRESTRES. A PARTIR D’UNA PRESENTACIÓ SOBRE ELS ANIMALS DE BOSC MEDITERRANI I ELS DELTES, ELS INFANTS VAN ESCOLLIR QUIN ANIMAL VOLIEN INVESTIGAR. ENS VAM DIVIDIR EN GRUPS I A PARTIR DE QUATRE PREGUNTES VAM BUSCAR INFORMACIÓ A CASA AMB AJUDA DE LES FAMÍLIES. DESPRÉS A L’AULA LA VAM POSAR EN COMÚ I VAM EL·LABORAR UN MURAL QUE SERVIRIA MÉS TARD PER EXPLICAR A LA RESTA DE COMPANYS I COMPANYES EL NOSTRE ANIMAL.

I5-COLÒNIES CAN MAS

ELS DIES 27 I 28 DE MAIG VAM ESTAR DE COLÒNIES A CAN MAS (TORRELLES DE LLOBREGAT). QUAN VAM ARRIBAR ELS MONITORS I LES MONITORES ENS VAN PARLAR D’UN ANIMALET MOLT ESPECIAL, EL RATOLÍ MARTÍ. AQUEST RATOLÍ ENS DEIXAVA MISSATGES AMB TASQUES A REALITZAR I FINS I TOT UN DIA EL VAM PODER ESCOLTAR!!!! VAM PASSAR DOS DIES FENT MOLTES ACTIVITATS A LA NATURA. TAMBÉ VAM FER UN TALLER DE MELMELADA DE POMA I PER LA NIT AMB LES LOTS VAM FER UNA GIMCANA. PER MOLTS DE NOSALTRES ERA LA PRIMERA NIT FORA DE CASA. VAN SER DOS DIES PLENS DE GRANS AVENTURES I EMOCIONS.