I3- PRIMERS DIES D’ESCOLA

HOLA FAMÍLIES,

NO ENS HEM ADONAT I JA HA PASSAT EL MES DE SETEMBRE!! AMB PACIÈNCIA I MOLTA IL.LUSIÓ CADA DIA ESTEM MÉS A GUST A L’ESCOLA I VOLEM COMPARTIR AMB VOSALTRES ALGUNS D’AQUESTS MOMENTS VISCUTS DURANT AQUESTS PRIMERS DIES.

MIREU BÉ I JA VEUREU COM TAMBÉ GAUDEIXEN I S’HO PASSEN BÉ, TOT I ELS PLORS NORMALS EN EL MOMENT D’ENTRAR…

MICA EN MICA JA COMENCEM A CONÈIXER ALS ALTRES I A FER NOVES AMISTATS!!

Benviguda al nou curs 2021-22!

Amb el desig que hagueu pogut gaudir d’unes bones vacances d’estiu, estem ja ben a punt per iniciar de nou l’aventura de l’aprenentatge amb els vostres fills i filles. Tenim moltes ganes de retrobar-nos i de veure un curs ple d’il·lusions i bones experiències. Us adjuntem algunes informacions que creiem que poden ser de la vostra utilitat de cara a aquest curs 2021-22:
Per facilitar-vos l’accés us enllacem directament els models d’autorització que estan disponibles a la web de l’escola.
Il·lustració de Joan Turu

4T-Tastet d’instruments a l’Ateneu de les Arts.

Les classes del sol i del vent hem gaudit del taller: tastet d’instruments a l’Ateneu de les arts. Aquesta activitat fomenta l’experiència activa de la pràctica musical en grup, amb una formació de 12 instruments de música moderna: una bateria, un baix, tres guitarres, tres… Llegeix més»

4T- Cursa d’orientació al parc de la Torre Roja.

L’alumnat de 4t vam participar en una sortida al Parc de la Torre Roja a on van posar en pràctica alguns dels continguts que es va treballar a l’escola des de l’àrea de l’educació física, com va ser orientar-nos amb el plànol de l’escola.

1. Buscar on… Llegeix més»