I3- EXPERIMENTEM AMB ELS COLORS DE L’HIVERN

L’HIVERN JA ARRIBAT I LES ARQUITECTES I LES METGESSES ESTEM DESCOBRINT ELS SEUS COLORS I, QUINA MILLOR MANERA DE FER-HO QUE AMB LA PINTURA. SOBRE FONS NEGRE HEM POSAT PINTURA BLANCA, BLAVA, LILA, GRISA… I AMB LES NOSTRES MANS HEM FET BARREGES I HEM ACONSEGUIT UNES TONALITATS BEN MAQUES I BEN FREDES, COM LES TEMPERATURES D’AQUESTS DIES. MIREU QUINES CARES I QUE BÉ QUE ENS HO PASSEM!!

I3B- VISITEM L’AULA DE MÚSICA

DIJOUS PASSAT LES METGESSES VAM ANAR A VISITAR L’AULA DE MÚSICA DE L’ESCOLA, AL SEGON PIS DE L’EDIFICI GRAN. TENIEM MOLTES GANES DE VEURE I TOCAR ELS INSTRUMENTS QUE ALLÀ TROBARÍEM. EL CHUSO I UN GRUP D’ALUMNES DE TERCER ENS VAN REBRE I ENS VAN ENSENYAR LES DIFERENTS FAMÍLIES D’INSTRUMENTS. VAM ESCOLTAR-LOS I TAMBÉ VAM TOCAR ALGUNS D’ELLS I VA SER MOLT INTERESSANT. ENS HAN QUEDAT MOLTES GANES DE SEGUIR DESCOBRINT AIXÍ QUE DE BEN SEGUR TORNAREM AVIAT.

EL TIÓ ARRIBA A L’ESCOLA

EL PASSAT DIVENDRES 13 DE DESEMBRE ELS INFANTS D’EDUCACIÓ INFANTIL I DE CICLE INICIAL DE PRIMÀRIA VAN REBRE UNES CARTES AL MATÍ AVISANT DE L’ARRIBADA DEL TIÓ A L’ESCOLA. L’EMOCIÓ ÉS VA APODERAR DE TOTHOM!! CALIA SORTIR A BUSCAR-LO PERÒ LES FORTES VENTADES NO ENS DEIXAVEN SORTIR A L’EXTERIOR PER TROBAR-LO. TOT I AIXÒ, ELS INFANTS, BEN ALERTA, ES VAN TROBAR A LA TARDA AMB UNA GRAN SORPRESA.  EL TIÓ TAMBÉ BUSCAVA RESGUARD DEL FRED I DEL VENT I ES VA ACOSTAR A NOSALTRES!!!

ARA TOCA CUIDAR-LO, ALIMENTAR-LO I ESPERAR A QUE ES FACI GRAN. JA VEUREM SI ACONSEGUIM QUE ENS CAGUI ALGUN REGALET…

2n TALLER KAPLA

EL PASSAT MES D’OCTUBRE ELS ALUMNES I LES ALUMNES DE 2n VAM FER UN TALLER DE CONSTRUCCIÓ AMB KAPLA. GRÀCIES AL TREBALL EN EQUIP VAM PODER FER CONSTRUCCIONS INCREÍBLES, ALGUNES D’ELLES MÉS GRANS QUE NOSALTRES! VAM GAUDIR MOLTÍSSIM!!