Acollida

L’Escola compta amb un servei d’acollida matinal de dilluns a divendres entre les 8h i les 9h.

L’AMPA organitza el servei d’acollida, que s’inicia el mateix dia d’inici dels curs, excepte durant el període d’adaptació de P3 i es manté tot el calendari escolar amb la voluntat d’ajudar a que sigui possible la conciliació familiar.

Les monitores de l’acollida són: La Mª Àngels (Coordinadora de menjador), la Ludi i la Loli, que també són monitores del menjador, persones properes i conegudes pels infants. A elles correspon la tasca de procurar el millor i eficient funcionament del servei.

Per poder utilitzar aquest servei no cal inscripció. Els nens i nenes poden assistir-hi sempre que la família ho necessiti, i comentar-ho amb la Mari Àngels (Coordinadora de menjador).

Durant aquesta estona els més petits poden jugar a jocs de taula, fer puzles, encaixos o llegir contes… Els nens que són una mica més grans poden jugar a jocs de taula, pintar, dibuixar, llegir, estudiar…

Tarifes curs 2018-2019
De 8 a 9 De 8:30 a 9 Mig mes Esporàdics