L’hort del Trueta.

Benvolgudes famílies

Durant el mes de setembre i octubre els vostres fills i filles “Truetàries”, de cicle superior (5è i 6è)  hem realitzat diferents tasques per posar a punt el nostre hort escolar. Tots estem molt il·lusionats, i de forma molt activa realitzem diferents activitats relacionades amb les àrees educatives, així com amb l’eix escolar.

L’escola ja porta uns anys treballant l’hort, i és per això que ja forma part del nostre projecte educatiu. Tot l’alumnat implicat adquireix coneixements complementaris per la seva formació: aprenen a valorar, es responsabilitzen, cuiden de l’entorn, potencien la seva creativitat, col·laboren amb  companys i companyes, reflexionen, prenen decisions… Tot allò que els ajudi a ser grans persones.