4tA – Toquem la flauta al parc

L’alumnat de 4t, hem començat aquest curs a aprendre a tocar la flauta. A l’aula, hem vist quines són les seves parts, quins tipus de flauta existeixen, quina és la postura correcta per tocar i hem explicat de quina manera bufar per tal que soni el millor possible.

La primera cançó que estem practicant és “Polka”, del mètode de flauta Siringa. Només té les notes Si i La, però acompanyats per la base instrumental, està començant a sonar molt bé.

Els primers dies hem practicat al pati, respectant les distàncies de seguretat que marquen els protocols i a partir d’ara, per no destorbar la feina de la resta de grups de l’Escola, sortirem a practicar al parc de la Torre Roja. Us enllacem unes imatges de l’experiència.

Cliqueu sobre la imatge per veure’n més