3r- PER UN MÓN SALUDABLE

ELS NENS I LES NENES DE 3R HAN TREBALLAT MOLT BÉ LA PRIMERA PART DE L’EIX TRANSVERSAL D’ENGUANY.

PER  QUE LA FEINA FOSI EL MÉS COHERENT POSIBLE, S’HA COMENÇAT PER FER UNA VISIÓ AMPLIA DEL QUE SUPOSA PARTICIPAR DEL MÓN SALUDABLE QUE VOLEM TOTS I TOTES.

EN LES PRÈVIES A LA FEINA L’ALUMNAT VA ESTAR D’ACORD, EN QUE CONTRIBUIR A FER UN MÓN MÉS SALUDABLE I SOSTENIBLE, HAVIEN DE COL.LABORAR DE FORMA PERSONAL. DE FET ÉS L’OBJECTIU DE LA TASCA.

PER TANT “LA SALUT I EL BENESTAR PERSONAL” ÉS UNA CONTRIBUCIÓ AL FET DE PARTICIPAR  I IMPLICAR-SE EN LA FEINA GENERAL DE TOTA LA CIUTADANIA.

L’ALUMNAT HA TREBALLAT REPARTINT-SE UNS PUNTS TEMÀTICS QUE HAN TREBALLAT EN GRUPS COOPERATIUS. SEGUINT UN GUIÓ DE TREBALL, AMB MATERIALS PLÀSTICS, INFORMÀTICS I LITERARIS.

ELS PUNTS TEMÀTICS HAN ESTAT:

-LA SALUT CORPORAL

-LA SALUT EMOCIONAL

-L’ HIGIENE POSTURAL

-L’ HIGIENE CORPORAL

-L’ ALIMENTACIÓ SALUDABLE

-L’ ALIMENTACIÓ SOSTENIBLE

AQUEST TREBALL ESTÀ IMMERS DE FORMA GLOBALITZADA  EN DIVERSES ÀREES DE L’ENSENYAMENT: LLENGUA, CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL, EDUCACIÓ FÍSICA, PLÀSTICA, VALORS HUMANS.

S’HA TREBALLAT DE FORMA INTENSIVA DURANT 5 SESSIONS SEGUIDES, DUES MÉS D’EXPOSICIONS I AMB EL SUPORT DE VARIES MESTRES.VALORO MOLT POSITIVAMENT L’EXPERIÈNCIA.

L’ ALUMNAT HA TREBALLAT MOLT PER A ACONSEGUIR UNS TREBALLS QUE DESPRÉS S’HAN EXPOSAT DAVANT DELS SEUS COMPANYS I COMPANYES. EL CONJUNT DELS TREBALL FORMEN UN TOT QUE DESPRÉS DE FER LES CRÍTIQUES CONSTRUCTIVES I L’ AUTOAVALUACIÓ, S’HA REALITZAT UN TREBALL CONJUNT DE GRAN GRUP, DE RECULL GENERAL , DE LES CONCLUSIONS DEL CONJUNT DE L’ESTUDI FET PER GRUPS.

L’ALUMNAT HA VOLGUT REALITZAR UN PETIT ESCRIT PER AFEGIR A L’ARTICLE.

“ES LA PRIMERA VEGADA QUE FEM UN TREBALL COOPERATIU I AL PRINCIPI NO SABÍEM PER ON COMENÇAR. QUAN SE’NS VA EXPLICAR QUE REBRÍEM L’AJUT DE LA BEL, LA CRISTINA, L’ESTHER I LA MARIA ENS VAM SENTIR MÉS ALLEUGERITS.

HEM APRÈS COM ES FA I COM S’HA D’ EXPOSAR DAVANT DE LA GENT. TAMBÉ A COMPARTIR I AUTOAVALUAR-NOS.

TROBEM DIVERTIT FER FEINES D’AQUEST TIPUS.

ESPEREM QUE US AGRADIN ELS NOSTRES MURALS!!

HEM TREBALLAT MOLT!!”

MESTRES I ALUMNAT DE 3r

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *