Participem a la Jornada Digibaix

El dia 22 de Febrer de 2019, hem participat a la primera Jornada Digibaix. Es tracta d’una jornada on ens hem reunit professionals del món de l’educació de Gavà, Begues, Sant Climent i Viladecans per intercanviar diferents experiències relacionades amb l’Àmbit Digital. L’objectiu era crear un espai centrat en la pràctica pedagògica per facilitar la reflexió a partir de l’intercanvi d’experiències que aprofiten el potencial de les tecnologies per enriquir diferents contextos educatius. A més, vam gaudir de la xerrada “Gamificar l’aprenentatge. Un bon repte per repensar l’educació” per part de l’expert en gamificació, Oriol Ripoll.

L’Escola Doctor Trueta vam presentar un taller de l’eina Floorplanner, que permet dissenyar plànols de manera molt intuitiva en 2D i visualitzar-los en 3D. Una representació d’alumnes de 6è van ser els encarregats de presentar l’eina i d’assessorar al professorat assistent al taller en el desenvolupament dels projectes.

Si voleu saber més, aquí teniu la WEB DE LA JORNADA DIGIBAIX, on trobareu tots els materials, i aquests vídeos: