I4- QUATRE PETITES CANTONADES DE NO RES

A TRAVÉS DELS CONTES, ELS INFANTS A L’ESCOLA EXPERIMENTEN DIFERENTS USOS I FUNCIONS DEL LLENGUATGE VERBAL, TANT ORAL COM ESCRIT.

AQUESTS ENS PERMETEN CREAR UN CLIMA AFECTIU I COMUNICATIU I ENS AJUDEN A TRACTAR  TEMES IMPORTANTS COM: LES EMOCIONS, LA DIVERSITAT, L’AMISTAT, LA FAMÍLIA, ELS VALORS DE COOPERACIÓ, COL·LABORACIÓ, ETC.

AVUI US PRESENTEM UN CONTE QUE  HEM TREBALLAT A LES CLASSES D’I4.

ES DIU: “QUATRE PETITES CANTONADES DE NO RES” DE JÉRÔME RUILLIER.

UN CONTE ON CERCLES BUSQUEN LA MANERA D’AJUDAR A UN QUADRAT PER TAL DE QUE PUGUI ACCEDIR AL MATEIX LLOC QUE ELLS, SENSE EXCLOURE-HO PER SER D’UNA FORMA DIFERENT.

A TRAVÉS D’AQUEST, HEM POGUT PARLAR DE LA DIVERSITAT I L’ACCEPTACIÓ, AIXÍ COM TAMBÉ DE LES EMOCIONS, ON ELS INFANTS HAN POGUT EXPRESSAR LES SEVES OPINIONS I SOLUCIONS PER AJUDAR ALS CERCLES I AL QUADRAT.

HAN POGUT TREBALLAR, AMB LA TAULA DE LLUM, VOCABULARI DE LES PARAULES CLAU DEL CONTE.

EXPERIMENTAR AMB LES  MIDES (GRAN/PETIT) I LES FIGURES GEOMÈTRIQUES (CERCLE/QUADRAT).

I DESCOBRIR ELEMENTS AMB MAGNETISME I SENSE.

 

QUIN GRAN PODER QUE TENEN ELS CONTES!

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>