3r- Els nostres racons de treball

Les classes de 3r, Estudiart i Classart us volem explicar com treballem per racons.

Com ja sabeu, a l’escola treballem amb la metodologia de treball per racons on dediquem una sessió setmanal a aprofundir, consolidar o ampliar, aspectes de l’àmbit lingüístic i de l’àmbit matemàtic. Aquestes sessions ens permet fer els reptes plantejats en grups reduïts, ens ajuden a continuar construint els nostres coneixements i els nostres aprenentatges. També, un altre aspecte molt important d’aquesta metodologia és que cultivem la cooperació entre nosaltres, la responsabilitat i l’autonomia. A part rebem, per part de les mestres, una orientació i una atenció més individualitzada si presentem dubtes. Tots els grups de manera simultània, a dins de l’aula i a altres espais de l’escola, duen a terme diferents tasques i ampliem continguts d’una forma més manipulativa i vivencial.

Us convidem a poder veure un tastet dels racons que fem a les següents imatges.

Si voleu saber més, no dubteu en preguntar-nos.

Fins aviat!!