The snowman

Hola famílies!

Us comparteixo algunes de les teatralitzacions de la història “The Snowman” que van fer els alumnes d’I5 durant la sessió d’anglès.

Primer explico la història varies vegades fent-lis preguntes perquè la puguin entendre i, després, escullen un personatge: Tom, Ellie, the teacher or the snomwan. Els i les alumnes ho van representant a mesura que van repetint les frases que els vaig dient amb l’ajuda de les flashcards. S’ho van passar d’alló més bé i la repetició ajuda a que vagin adquirint vocabulari i comencin a familiaritzar-se amb estructures lingüístiques més llargues.