SORTIDA AL DELTA

Sortida al Delta

El dimecres 9 de novembre, els nens i nenes de 6è van anar d’excursió al Delta del Llobregat.

Aquesta sortida, forma part d’un conjunt d’activitats que aproximen als infants d’una forma activa i participativa al medi natural del Delta del Llobregat.

El dia de la sortida, els nens i nenes van fer un itinerari per l’espai natural. Durant el trajecte van poder fer:  l’observació d’aus amb prismàtics, l’escolta dels cants dels ocells, el seguiment de rastres, l’observació directa d’animals i plantes de la zona,etc.

Un dia abans de fer la visita al Delta, les guies, van venir a l’escola per fer-nos una breu explicació. Van mostrar com havien evolucionat, al llarg de la història, tant l’espai del Delta com la ciutat del Prat de Llobregat. També van ensenyar la rica biodiversitat (animals i plantes) que conformen l’ecosistema del Delta. Un dia després, a l’escola, amb ajuda de les guies vam posar en comú tot el que havien observat a la sortida.

Per veure les fotografies de la sortida, cal que clickeu a l’imatge de l’inici de l’article.