SORTIDA A LA COLÒNIA GÜELL

coloniaguell_institucional_7Aquest trimestre els nens i nenes de 6è estem aprenent l’edat contemporània i estem coneixent a l’arquitecte Antoni Gaudí. Per aquests dos motius el dijous 17 de novembre van fer la visita a la Colònia Güell i a la Cripta.

Dues historiadores ens van explicar la història de la Colònia Güell, de les diferents cases, de la plaça, de l’escola de nenes i l’escola de nens, tot això, a mesura que anaven passejant per la Colònia i gaudíem de l’espai històric.

Per veure les fotografies de la sortida, cal que hi accediu mitjançat la imatge d’inici de l’article.