Setmana cultural: “Un pas per la història”

Com cada any, l’Escola ha gaudit d’una espectacular setmana cultural. Aquest any, els nens i les nenes de tota l’escola han estat investigant sobre les diferents etapes de la història. Des dels més petits als més grans de l’escola, dia rere dia han estat fent un gran treball per poder conèixer una mica més dels nostres avantpassats. Ha estat una feina molt important, ja que vam rebre la visita d’un robot que necessitava la nostra ajuda,  necessitava que li documentessim la història perquè havia perdut tota la informació!!!!!

I com que tots i totes han fet un gran treball, durant aquesta setmana cultural, hem transformat l’escola per poder fer un viatge en el temps. I per acabar de fer-la  ben especial, amb molta il·lusió hem convidat a les famílies a fer també aquest viatge en el temps. Esperem que us hagi agradat.