Seguretat viària a 5è

L’Erminio, el nostre policia escolar, com cada any ens ha vingut a visitar, als alumnes de 5è.
Aquest any ens ha explicat un tema molt interessant, les bicis.
Sembla que les bicis són inofensives, però no ho són, perquè com els cotxes, són vehicles.
Les bicis han provocat molts accidents a causa de velocitat per la vorera, passar per un pas de vianants sense baixar de la bici, etc.
L’Erminio ens ha explicat el perill que tenen les bicis i que les hem d’utilitzar amb molt de compte, sempre portant proteccions i un casc.
A més a més, en el segon trimestre anirem un dia al Parc Nou, al circuit de bicis.
Per practicar, que l’Erminio vegi com fem ús de la bici i si fem alguna cosa malament millorar-la per poder anar amb bici amb tota la seguretat del món.

Resultat d'imatges de ANEM AMB BICI