SANT JORDI A CS

La setmana del 23 d’abril el protagonista a tota l’escola he estat Sant Jordi. En general, l’ambient és molt maco per Sant Jordi.

Vam fer varies activitats com els jocs florals, la “bibliomobil”, manualitats, etc. També ens ho vam passar molt bé tots plegats, fins i tot les famílies, ballant la sardana.

Una de les coses més boniques d’aquesta diada van ser els jocs florals. Els jocs florals és un concurs literari i cada any té com a eix un tema, aquest any, el pas del temps.

La setmana de la diada de Sant Jordi no pot faltar la lectura, i per això a l’ escola es fa la “bibliomobil”. La “bibliomobil” es una activitat que fem el dia de Sant Jordi on els mestres preparen unes taules amb llibres que porten els alumnes. Allà pots llegir llibres sol o també pot venir un familiar a compartir l’experiència. Una cosa que també es fa es el micro obert, que consisteix en que els mestres tenen un llibre i tu , per plaer, pots anar a llegir amb el micròfon un trosset del llibre.

Una de les activitats de Sant Jordi a cicle superior va ser una postal. Dins vam escriure una poesia titulada El drac, i per fora vam fer unes roses de paper, vam posar alguna cosa com per exemple feliç Sant Jordi i ho vam decorar al nostre gust. La postal es bastant fàcil de fer i el resultat final es molt bonic i original.

El Galliner del Parc, pares de l’escola voluntaris, ens han tornat a sorprendre amb una de les seves meravelloses obres de teatre, Robin i les fades. Tracta d’ unes fades que estudien els comportaments dels humans i recreen una història que els va passar que demostra que a vegades som molt avariciosos i egoistes però al final, si ets així, acabes perdent. L’obra es molt divertida tant per grans com per petits.

Maria P.