Reunió de pares i mares de 2n

Les famílies de 2n de cicle inicial es van trobar una reunió de pares i mares amb un caire diferent. Aquesta vegada haurien de realitzar una activitat que els seus fills i filles havien fet la setmana anterior: la motxilla cohesionadora.

Van trobar una motxilla tancada amb un cadenat, per tal d’obrir-la haurien de resoldre enigmes i realitzar algunes proves. Però sempre treballant en equip! Es volia transmetre als pares i mares la importància del treball en grup. Quan van obrir la motxilla, van trobar un regal fet pels seus fills i filles: una carta i un dibuix on els expressaven els seus agraïments. El final d’aquesta activitat va ser molt emotiu.

A continuació podeu veure als alumnes de 2n realitzan l’actiitat a l’escola:

video 2n A

video 2n B

Posteriorment, les famílies van elaborar a la classe un punt de llibre per als seus fills i filles com a regal sorpresa. Aquest punt de llibre el tindran al llarg del curs quan realitzin les seves estones de lectura.

Gràcies per la vostra assistència i col·laboració.