Recull de videos i fotos del projecte viatgem per la història dels i les Policies

Aquests són els vídeos i fotos que mostren el treball que s’ha fet durant el projecte sobre la història. L’edat contemporània és la que ens va dir el Bernat que havíem de descobrir i vam demanar ajuda a les famílies per recopilar diferents aparells que s’utilitzaven per veure com hem evolucionat fins arribar als robots que ens ajuden en la nostra vida diària.

Per veure les fotos, cliqueu a la paraula fotos.

Podeu veure el recull de fotos dels aparells que han portat.

Micro

Walkie talkie

Walkman gravadora

Màquina d’escriure

Recull de videos i fotos de la visita dels pares i mare a la classe per portar aparells moderns:

Videos de l’exposició:

Activitats fetes durant la Semana cultural:

Video de la visita de les families per jugar amb els Beebots i Bluebots:

Recull de fotosde l’activitat amb les famílies

Recull de fotos de l’activitat amb els alumnes de 2n

Recull de fotos dels contes que han explicar els alumnes de 4t

Video dels alumnes de 4t:

Ballant junts Dancing Robots amb Julia:

Recull de fotos de la carta que ens va deixar el Bernat per convidar-nos a la cloenda i algunes imatges de l’exposició. També hi ha fotos dels Dinosaures explicant que a ells també els havia convidat el Bernat.