Recomanacions 2n (6)

Benvolgudes famílies de 2n!

Aquests dies hem estat parlant i consesuant entre els mestres de l’escola com organitzar les recomanacions de feines que us enviem, per tal d’anar tots a una i  facilitar-vos al màxim la feina a vosaltres des de casa.
A partir d’ara us enviarem un correu cada divendres amb les tasques a fer durant tota la setmana següent. Després de valorar-ho i amb les opinions que hem rebut de les famílies, creiem que així durant el cap de setmana podeu organitzar les tasques a fer durant la següent setmana.
A més les recomanacions tindran un format una mica diferent. Us volem facilitar més la feina i concretar quina àrea i tasca han de fer els vostres fills i filles cada dia. Per això, us passarem una graella amb un horari d’àrees i tasques per dia.
En el mateix correu us farem arribar les correccions de les tasques.
D’aquesta manera treballem l’autonomia i l’autoconeixement. La idea és que ells facin autocorrecció, però sempre amb el vostre acompanyament,
Com funciona la correcció?
– Amb color verd es poden marcar tics si han respost bé.
– Amb color vermell es marcaran creu en aquelles respostes incorrectes. Però seguidament, han d’esborrar l’error i rectificar-ho amb llapis.
Recordeu que les podeu anar fent sempre que us sigui possible, ja que entenem  les circumstàncies particulars de cadascú/na de vosaltres.
El planning  és orientatiu per tant podeu modificar-ho i adaptar-lo segons les vostres necessitats.
Seguim aquí pel que necessiteu, siguin dubtes o senzillament per explicar-nos com estan portant aquesta situació o com van fent les feines.
Dir-vos també, que els nens i nenes ens poden enviar escrits fotos i videos explicant i ensenyant el que fan. Els trobem a faltar i ens agradarà molt saber d’ells. Les anirem penjant a la web de l’escola i així compartir-ho amb els companys.
Molts ànims a tots i totes!
Tutores de 2n