Projecte de P-5 A I P-5 B : Evolució de l’ escriptura al llarg del temps fins ara

Aquest projecte parteix de la màquina del temps i de l’ enigma que ens va arribar , hem viatjat per diferents èpoques històriques fins arribar a l’ edat contemporània . Així ens hem fet una idea de com era l’ escriptura des de la prehistòria, Mesopotàmia,Egipte i l’ Edat mitjana fins a l’ edat contemporània.

A través del visionat de videos, de les informacions aportades per les families , dels tallers de papirs, de pintura rupestre, a plàstica amb fang hem fet planxes dels pictos dels sumeris, hem fet cartes estre els nostres alumnes i amb el que hem anat treballant a classe, creiem que els nostres alumnes han conegut una mica les característiques més importants de l’ escriptura en les diferents etapes.

Ha sigut motivador per ells i han gaudit de les diferents propostes.

Aquí teniu uns videos per fer un tastet del que hem fet.

Esperem que us agradi.