Preinscripció a escoles i instituts

El procés per fer la preinscripció serà telemàtic, a través del portal de preinscripcio.gencat.cat .

També pots fer la teva sol·licitud electrònica mitjançant IdCAT mòbil, Clave, T-CAT o DNI electrònic

Aquelles famílies que necessitin acompanyament per fer el tràmit telemàtic poden trucar a l’OAC 360, al tel. 93 595 44 14. Horari d’atenció telefònica: 8:00 a 20:00h

Si la família té altres dubtes o consultes, podran acompanyar-se des de l’ Oficina Municipal d’Escolarització del Prat  al telèfon 933790050 ext. 5334 o 5490 o 5335 o 5439 amb l’horari de 9:00 a 13:30h i 16:30 a 19:00h.

Documentació que cal preparar:

a)  Necessitaràs DNI, llibre de família i targeta sanitària. Hauràs de tenir fotografiada o escanejada la documentació dins del dispositiu que vagis a utilitzar per fer la teva preinscripció, d’aquesta  manera tindràs un accés més fàcil i ràpid.

b) Consulteu les dades i els codis necessaris per emplenar el formulari de tots el centres de primària i secundària del Prat de Llobregat (encara no tenim link).

També pots accedir al codi d’identificació de l’alumne a través de gencat.cat.