Les emocions

La primera setmana d’escola hem treballat les emocions. Ens hem conegut més a nosaltres mateixos i als altres.

Hem vist la pel.lícula Inside Out i hem analitzat les coses què hi passen. També hem expressat les nostres emocions en un arbre que hem pintat i hem fet jocs i dinàmiques per conèixer-nos millor.

La nostra classe és un equip i junts hem d’ajudar-nos. Vam veure un vídio on diferents animals s’ajuden per sobreviure i com a símbol de la classe hem escollit els pingüins fent la tortuga. Així que som com un gru de pingüins i ens hem d’ajudar els uns als altres per arribar junts on ens proposem.

També hem fet entre tots les normes de la classe i del pati per tenir una bona convivència i respectar als altres.

Cliqueu a la foto per veure les nostres feines.