Intercanvi postal a 5è A

Aquest curs, l’alumnat de 5è participa en un intercanvi postal amb altres escoles des de l’àrea de Castellà. Fa uns dies vam rebre les cartes dels nostres amics i amigues per correspondència i ja hem pogut saber que són de més a prop del que ens pensàvem, concretament de l’Escola Carme Auguet de Pont Major, Girona. Estem molt il·lusionats per conèixer una mica més sobre ells i elles, així que ben aviat enviarem les nostres cartes a les seves mestres, la Paqui i la Mariona, explicant com és la nostra escola i preguntant les curiositat que se’ns han plantejat al rebre les seves cartes. Això d’escriure cartes és tota una experiència!!