Iniciem l’aventura del nou curs a CS!!!

Aquests primers  dies d’escola, els alumnes de 5é i 6è hem treballat la unió entre la classe.

També hem escollit un projecte per treballar, i a base d’aquest projecte escollirem el nom de la classe.

Molts cops fem relaxació després del pati, el primer dia a moltes persones els hi va costar molt i no els hi va sortir però poc a poc anem millorant.

Una tarda vam fer una gincana on vam treballar tot el cicle diferents jocs i dinàmiques de grup.

Hem treballat l’ ajuda entre els companys/es amb l’ajuda dels castellers. Han estat uns dies molt divertits!

Maria P. 5èC