Benvolgudes famílies, ara sí, I4 finalitzat! Com cada trimestre us compartim els continguts que hem anat treballant al llarg d’aquests darrers mesos i us adjuntem un petit recull fotogràfic amb la documentació de les activitats realitzades, esperem que us agradin tant com nosaltres hem gaudit fent-les 🙂
DESCOBERTA DE L’ENTORN:
- LA PRIMAVERA.
- SANT JORDI.
- L’EUCALIPTUS (PROJECTE ARBRE)
- ANDY WARHOL (PROJECTE ARTISTA)
MATEMÀTIQUES:
- ELS NÚMEROS DEL 0 AL 10 (QUANTITAT I GRAFISME).
- LA RECTA NUMÈRICA ASCENDENT I DESCENDENT
- COMPTATGE FINS AL 10 D’1 EN 1, DE 2 EN 2..
- CLASSIFICACIÓ D’ELEMENTS SEGONS DIFERENTS ATRIBUTS.
- CÀLCUL MENTAL
- INICIACIÓ AL CONCEPTE DE SUMA, RESTA I DIVISIÓ MITJANÇANT EL REPARTIMENT EQUITATIU D’ELEMENTS.
- ORDENAR SEQÜÈNCIES TEMPORALS.
- INICIACIÓ ALS QUADRES DE DOBLE ENTRADA (PRODUCTE CARTESIÀ)
- CONSTRUCCIÓ DE FIGURES GEOMÈTRIQUES
- EIXOS DE SIMETRIA.
- NOCIONS ESPACIALS: (DE CARA, D’ESQUENA, A PROP, LLUNY).
- JOCS DE TAULA COM MEMORY, BINGO, LINCE, DOMINÓ, SUDOKUS I MATIJOCS (“FRED I CALOR”, “BARBA ROJA”) TRENCACLOSQUES DE 16-20-25 PECES)
- LES GRÀFIQUES: RECONÈIXER DADES I INTERPRETAR-LES.
- INICIACIÓ ALS REGLETS CUISENAIRE.
COMUNICACIÓ I LLENGUATGES:
- EXPRESSIÓ ORAL: EL CAP DE SETMANA I ALTRES NOTÍCIES PERSONALS A L’ESPAI DE ROTLLANA.
- VOCABULARI DE PRIMAVERA, SANT JORDI, L’EUCALIPTUS I LES PARTS DELS ARBRES.
- RELACIÓ IMATGE-PARAULA (DEDUIR PARAULES A PARTIR DE LA INICIAL)
- CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA DE VOCALS I CONSOLIDACIÓ DE LES CONSONANTS TREBALLADES AQUEST CURS. PRODUCCIÓ DEL SO I RECONEIXEMENT DE LA GRAFIA ASSOCIADA (A L’INICI O DINS D’UNA PARAULA)
- INICIACIÓ ALS DICTATS SENZILLS ( APRENDRE A CODIFICAR SONS QUE DICTEM ELS ADULTS)
- PARAULES QUE RIMEN / RODOLINS
- LES DIFERENTS TIPOLOGIES TEXTUALS: FRASE, LLISTATS, DATA, POEMA, ENDEVINALLES.
PLÀSTICA
- EXPLORACIÓ DE LES POSSIBILITATS DE DIFERENTS MATERIALS: PINTURES, CERES, AQUAREL·LES, ROTULADORS
- EXPERIMENTACIÓ AMB TÈCNIQUES PLÀSTIQUES: DIBUIX, PINTURA, COLLAGE, MODELATGE I ESTAMPACIÓ.
- EXERCITACIÓ DE DESTRESES MANUALS: RETALLAR, ESQUINÇAR, PUNXAR I ENGANXAR PER SEGUIR ADQUIRINT COORDINACIÓ OCULOMANUAL
PSICOMOTRICITAT
- CONSOLIDACIÓ DE LA DINÀMICA PSICOMOTRIU: DIFERENTS MOMENTS DE LA SESSIÓ, MATERIALS I NORMES.
- PROGRÉS EN EL DOMINI DEL COS ADQUIRINT CONFIANÇA EN LES POSSIBILITATS D’ACCIÓ.
- EXPRESSIÓ VERBAL I PLÀSTICA DE LES EMOCIONS PRODUÏDES PEL JOC I EL MOVIMENT.
CONTES:
- L’ANEGUET LLEIG
- EL FLAUTISTA D’HAMELIN
- AMB CALMA, 50 HISTÒRIES NATURALS
- COLOR PELL
- EL GRÚFAL
- LA PRINCESA I EL PÈSOL
ENGLISH
- ROUTINES: HELLO! GOOD MORNING. HOW ARE YOU? CHEEKY MONKEY, WHERE ARE YOU? IS CHEEKY MONKEY EATING OR SLEEPING?
- NUMBERS: 1-13
- BODY PARTS: HEAD, NOSE, MOUTH, CHIN, ARM, FINGER, LEG, FOOT.
- ANIMALS: CAT, DOG, ELEPHANT, SHEEP, DUCK, HORSE, COW
- SONGS:
- HELLO: SUPER SIMPLE SONGS
- ONE LITTLE FINGER: SUPER SIMPLE SONGS
- OLD MACDONALD HAD A FARM: SUPER SIMPLE SONGS
ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES:
- TEATRE AFA: EL LLOP I LA PENYA DEL BOSC 2.0
- MUSICAL SCHOOL: THE LION KING
- INFADIMED: ALIMENTACIÓ I HÀBITS SALUDABLES
- CLOENDA EDUCACIÓ VIÀRIA.
- CIRC A LES FEIXES (COPONS)