I4 Continguts 3r trimestre

Benvolgudes famílies, ara sí, I4 finalitzat! Com cada trimestre us compartim els continguts que hem anat treballant al llarg d’aquests darrers mesos i us adjuntem un petit recull fotogràfic amb la documentació de les activitats realitzades, esperem que us agradin tant com nosaltres hem gaudit fent-les 🙂

DESCOBERTA DE L’ENTORN:

  • LA PRIMAVERA.
  • SANT JORDI.
  • L’EUCALIPTUS (PROJECTE ARBRE)
  • ANDY WARHOL (PROJECTE ARTISTA)

MATEMÀTIQUES:

  • ELS NÚMEROS DEL 0 AL 10 (QUANTITAT I GRAFISME).
  • LA RECTA NUMÈRICA ASCENDENT I DESCENDENT 
  • COMPTATGE FINS AL 10 D’1 EN 1, DE 2 EN 2..
  • CLASSIFICACIÓ D’ELEMENTS SEGONS DIFERENTS ATRIBUTS.
  • CÀLCUL MENTAL 
  • INICIACIÓ AL CONCEPTE DE SUMA, RESTA I DIVISIÓ MITJANÇANT EL REPARTIMENT EQUITATIU D’ELEMENTS.
  • ORDENAR SEQÜÈNCIES TEMPORALS.
  • INICIACIÓ ALS QUADRES DE DOBLE ENTRADA (PRODUCTE CARTESIÀ)
  • CONSTRUCCIÓ DE FIGURES GEOMÈTRIQUES 
  • EIXOS DE SIMETRIA.
  • NOCIONS ESPACIALS: (DE CARA, D’ESQUENA, A PROP, LLUNY).
  • JOCS DE TAULA COM MEMORY, BINGO, LINCE, DOMINÓ, SUDOKUS I MATIJOCS  (“FRED I CALOR”, “BARBA ROJA”) TRENCACLOSQUES DE 16-20-25 PECES) 
  • LES GRÀFIQUES: RECONÈIXER DADES I INTERPRETAR-LES.
  • INICIACIÓ ALS REGLETS CUISENAIRE.

COMUNICACIÓ I LLENGUATGES:

  • EXPRESSIÓ ORAL: EL CAP DE SETMANA I ALTRES NOTÍCIES PERSONALS A L’ESPAI DE ROTLLANA.
  • VOCABULARI DE PRIMAVERA, SANT JORDI, L’EUCALIPTUS I LES PARTS DELS ARBRES.
  • RELACIÓ IMATGE-PARAULA (DEDUIR PARAULES A PARTIR DE LA INICIAL)
  • CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA DE VOCALS I CONSOLIDACIÓ DE LES CONSONANTS TREBALLADES AQUEST CURS. PRODUCCIÓ DEL SO I RECONEIXEMENT DE LA GRAFIA ASSOCIADA (A L’INICI O DINS D’UNA PARAULA)
  • INICIACIÓ ALS DICTATS SENZILLS ( APRENDRE A CODIFICAR SONS QUE DICTEM ELS ADULTS) 
  • PARAULES QUE RIMEN / RODOLINS
  • LES DIFERENTS TIPOLOGIES TEXTUALS: FRASE, LLISTATS, DATA, POEMA, ENDEVINALLES.

PLÀSTICA

  • EXPLORACIÓ DE LES POSSIBILITATS DE DIFERENTS MATERIALS: PINTURES, CERES, AQUAREL·LES, ROTULADORS
  • EXPERIMENTACIÓ AMB TÈCNIQUES PLÀSTIQUES: DIBUIX, PINTURA, COLLAGE, MODELATGE I ESTAMPACIÓ.
  • EXERCITACIÓ DE DESTRESES MANUALS: RETALLAR, ESQUINÇAR, PUNXAR I ENGANXAR PER SEGUIR ADQUIRINT COORDINACIÓ OCULOMANUAL

PSICOMOTRICITAT

  • CONSOLIDACIÓ DE LA DINÀMICA PSICOMOTRIU: DIFERENTS MOMENTS DE LA SESSIÓ, MATERIALS I NORMES.
  • PROGRÉS EN EL DOMINI DEL COS ADQUIRINT CONFIANÇA EN LES POSSIBILITATS D’ACCIÓ.
  • EXPRESSIÓ VERBAL I PLÀSTICA DE LES EMOCIONS PRODUÏDES PEL JOC I EL MOVIMENT.

 CONTES:

  • L’ANEGUET LLEIG
  • EL FLAUTISTA D’HAMELIN
  • AMB CALMA, 50 HISTÒRIES NATURALS
  • COLOR PELL
  • EL GRÚFAL
  • LA PRINCESA I EL PÈSOL

 

ENGLISH

  • ROUTINES: HELLO! GOOD MORNING. HOW ARE YOU? CHEEKY MONKEY, WHERE ARE YOU? IS CHEEKY MONKEY EATING OR SLEEPING?
  • NUMBERS: 1-13
  • BODY PARTS: HEAD, NOSE, MOUTH, CHIN, ARM, FINGER, LEG, FOOT.
  • ANIMALS: CAT, DOG, ELEPHANT, SHEEP, DUCK, HORSE, COW
  • SONGS:
    • HELLO: SUPER SIMPLE SONGS
    • ONE LITTLE FINGER: SUPER SIMPLE SONGS
    • OLD MACDONALD HAD A FARM: SUPER SIMPLE SONGS

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES:

  • TEATRE AFA: EL LLOP I LA PENYA DEL BOSC 2.0
  • MUSICAL SCHOOL: THE LION KING
  • INFADIMED: ALIMENTACIÓ I HÀBITS SALUDABLES
  • CLOENDA EDUCACIÓ VIÀRIA.
  • CIRC A LES FEIXES (COPONS)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>