I4 -CONTE A CASA-

Durant aquest primer trimestre, les alumnes i els alumnes d’I4 hem iniciat l’activitat del “Conte a casa”. Com ja sabeu, consisteix en endur-se un conte de l’escola a casa per poder gaudir-lo amb la família i preparar-lo per explicar a la resta de companys i companyes.

Ens ha agradat molt poder escoltar aquestes històries i estem molt agraïts i agraïdes de la col.laboració de les famílies!

A continuació, clicant a la imatge, podreu veure un recull de fotografies de l’activitat i dels protagonistes d’aquest primer trimestre.

Esperem que us agradin!