Fem teatre a 4t

Els alumnes de 4t C hem fet 4 obres les quals hem representat a altres cursos de l’escola. Ha P3 i 2n hem representat “Monyets” i “La Filadora” i a P4, 2n i 3r “El circ a casa” i “La caputxeta encarnada”.  Ha estat una experiència molt divertida tot i que ens havíem de comprometre a treballar dur. Jo crec que tots hem quedat satisfets tant els espectadors,  com nosaltres. A tota la classe ens agradaria repetir l’ experiència.

Maria M.

El nens/es de 4tC hem tingut la sort de poder fer quatre obres que la resta de l’escola ha pogut gaudir.

No només hem practicat per ser actors si no que també hem treballat l’assignatura de Català Oral mentre ens preparàvem l’obra.

Les obres que hem mostrat a el nostre estimat públic han estat les següents:

-La Filadora i els cinc pretendents (Alba,Júlia,Aleix Moreno, Aleix Jordà,Carlos Echepares i Carlos Facenda)

-Monyets (Maria,Emma,Enzo,Adrià i Suli)

-La Caputxeta Encarnada (Nicol,Aina,Nekane,Gisela,Irene i Ouahiba)

-Circ a casa (Islam,Nora,Dani,Ismael,Diana,Leyre i Alejandro)

Esperem que us hagin agradat les obres i que hagueu disfrutat al màxim.

Pels que us agrada el teatre… us recamano que aneu a veure la nova obra del Galliner del Parc on els actors i actrius són pares de nens/es de L’escola del Parc.

Júlia P.