EXPOSICIÓ “VIATGEM PER LA HISTÒRIA”

Ahir vam donar per finalitzada la Setmana Cultural d’aquest any i durant tot el matí els alumnes de l’escola vam visitar l’exposició que entre tots hem preparat durant aquestes setmanes d’investigació i treball.

Petits i grans hem pogut veure i conèixer el que els companys d’altres cicles han après sobre la seva etapa de la història. A més a més, hem pogut fer servir les tauletes per llegir el codis QR que hem trobat repartits per tota l’exposició.

Famílies, us deixem una mostra de la visita, però recordeu que tindreu l’oportunitat de visitar-la amb els vostres fills i filles el dimarts 19 de fibrer o el divendres 22 de febrer de 16:30 a 17h. Recordeu que necessitareu una aplicació decarregada al mòbil per poder llegir les codis QR i si voleu també poder portar auriculars per poder escoltar millors els vídeos.