Els descobriments artístics de la Comunitat de Grans

I després de molt temps…. els Ambients Artístics tornen a les aules de la comunitat de grans!!! I potser us pregunteu, què són?

Són espais d’aprenentatge on es plantegen diferents propostes per a l’alumnat de 4t, 5è i 6è que permeten entre ells, actuar, observar, experimentar, construir, inventar, imaginar, compartir, relacionar-se, emocionar-se i interactuar amb els altres a través de l’àmbit de l’Educació Visual i Plàstica.

Això ens permet:

• Afavorir les relacions socials i de convivència entre els infants de diferents edats.
  • Fomentar l’aprenentatge entre iguals (entre infants).
  • Expressar els seus sentiments, emocions i sensacions de forma espontània.
  • Respectar a les persones i els materials.

Tota una experiència que genera molts vincles i grans descobriments artístics entre tot l’alumnat de la Comunitat de Grans. Si no voleu perdre cap detall de com han anat al llarg d’aquestes dues sessions, aquí teniu un recull de fotografies de cada ambient proposat: