El Prat, la nostra Vila.

L’alumnat de 3r, durant setmanes ha estat descobrint coses noves i interessants sobre el Prat. Van començar fent un itinerari, i a partir d’aquí els van anar sorgint preguntes: el Prat és un poble o una ciutat? El Prat sempre ha estat així? Quins són els edificis i carrers més importants del Prat?

Tots plegats van començar a treballar en grup. Van fer enquestes a les famílies, van estudiar a fons els edificis més emblemàtics, van agafar mapes i van marcar itineraris, van marcar també els carrers més importants, …..

Amb tot això, s’ha creat una exposició al vestíbul de l’escola, la qual l’han compartit amb les famílies amb molta il·lusió. A l’exposició també es poden veure unes maquetes fetes de pobles i ciutats, històries inventades sobre el Prat, fotos antigues de la historia del Prat i un espai de fotos dels protagonistes en llocs importants de la vila del Prat.

Tots i totes han gaudit molt, i sobretot, han conegut una mica més la seva vila, El Prat.