EL DIA DE LA PAU A 6è

El 30 de gener és el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau. Se celebra en aquesta data perquè és quan va morir Mahatma Gandhi, un important líder polític que defensava la resistència pacífica davant la injustícia. ¨No hi ha camí per a la pau: la pau és el camí “, deia.

Aquesta setmana a 6è, parlem de la pau.

Avui dia 30 de gener és el dia de la pau i la no-violència escolar, i com no, a 6è hem fet vàries coses per aquesta ocasió.

Hem vist 2 vídeos que tractaven d’aquest tema i a arrel d’això hem fet una petita comprensió lectora i hem parlat de que tractaven.

També hem pintat uns coloms de la pau i a dins hem escrit “pau” en altres idiomes dels països que estan treballant en les classes, els hem repartit a les diferents aules i també n’hem penjat per tota l’escola.

A més d’això, un grupet de 6èC ha fundat l’AAAC (Associació Amorosa d’Abraçades Calentetes), que consisteix a fer abraçades a qui ho necessiti perquè una abraçada sempre va bé, i llavors hem escampat el poder de l’abraçada per tota l’escola i tots i tots podem formar part de l’AAAC.

Maria P.

US DEIXEM UN DELS VÍDEOS QUE HEM VIST I ALGUNES IMATGES. MÉS ENDAVANT US MOSTRAREM MÉS COSETES D’AQUEST DIA.