APADRINAMENT LECTOR DE P5/5è

Entrem en la recta final de l’apadrinament lector entre els alumnes padrins de 5èA i 5èB amb els seus fillols de P5A i P5B. Com en els anteriors cursos, aquesta activitat ha motivat moltíssim tant a grans com petits. Amb l’apadrinament, tothom surt guanyant. Als alumnes de 5è els hi agrada moltíssim poder ensenyar a llegir als nens i nenes de 5 anys, mentre que per als més petits l’experiència suposa aprendre a llegir d’una forma especial.

Aquests grups d’alumnes han estat durant 6 sessions d’aquest 2n trimestre distribuïts en 6 aules (P5A, P5B, 5èA, 5èB, Biblioteca i Psicomotricitat) i amb 6 mestres (Clara, Pablo, Patri, Mònica, Sílvia i Jessica). Les sessions de l’apadrinament s’han desenvolupat els dimarts des de les 11:30h fins les 12h. Moltes gràcies a tothom per la implicació!

1. VANESSA

Mai dixeu de fer aquesta activitat. La trobo molt positiva i enriquidora pels nens i nenes. El meu fill recorda amb molt de carinyo la seva madrina i jo recordo molt com m’ho explicava quan va viure aquesta experiencia a P5.

Aquest any a casa ens ha tocat per partida doble. El nostre fill ha sigut padrí i la nostra filla petita fillola. El dia que els tocaba apadrinament lector estaven molt contents i motivats, tots dos.

Gracies per aquesta i altres activitats que fan que anar al cole sigui motivador pels nostres fills .