Alumnes de segon i d’infantil 4 anys intercanvien activitats durant la Setmana Cultural

El passat dijous, dia 13 de maig, en el context de la celebració de la Setmana Cultural d’enguany, els alumnes de segon vam participar en una videoconferència amb els nostres companys d’infantil de quatre anys per a explicar-nos com havien anat les activitats que, mútuament, ens havíem proposat per compartir una mica d’informació sobre el període de la història que cada grup havia investigat. Els nens de quatre anys ens van proposar que féssim un televisor amb una capsa de cartró, ja que aquest aparell va ser un dels invents de l’Edat Contemporània, que era el període històric sobre el què ells estaven investigant. Per explicar com s’havia de fer, ens van enviar un vídeo on s’hi veien, clarament, tots els passos a seguir per a construir el televisor.

Com que nosaltres treballaven la Prehistòria, l’activitat que els vam proposar va ser fer pintures rupestres. Ells, també, van rebre un vídeo amb totes les explicacions per poder fer bé l’activitat. Tant els més petits com nosaltres ens ho vam passar d’allò més bé realitzant aquestes activitats tan creatives i divertides, i si ens voleu veure en acció, feu un cop d’ull a les fotografies i vídeos que trobareu a través d’aquest enllaç. Esperem que us agradin molt.