3r – INFORMACIÓ I RECOMANACIONS PELS DIES D’ATURADA

Benvolgudes famílies de 3r,

Enviem aquest mail per donar-vos tot un seguit de recomanacions i guies per tenir en compte aquests dies d’aturada.
Davant la situació de tancament d’escoles, ahir vam fer saber als i a les alumnes que els propers dies seran diferents i que cal no prendre-se’ls com a no lectius (vacances), si no com a un període de temps en què cal seguir treballant, però des de casa.
Per això, és essencial que compartiu amb els vostres fills i filles les següents pautes a fi de no perjudicar o aturar el seu aprenentatge i per tal de no perdre el fil del curs:
– aprofitar les idees dels documents orientatius que us vam enviar referents a les àrees de matemàtiques i català, aplicables tant a les assignatures de l’àmbit matemàtic com a les del lingüístic.
– explorar i treballar a través del Symbaloo, on hi ha tot un recull de webs útils per treballar les diferents àrees i diferents continguts. Recordeu que heu d’entrar a l’enllaç, clicar a la imatge i després a ‘començar a utilitzar aquest webmix’. Us adjuntem l’enllaç: https://agora.xtec.cat/escoladelparc/blocs/ci/symbaloo-cicle-mitja/
– fer ús del ciberemat, per tal de refrescar, mantenir i reforçar els continguts matemàtics treballats.
– trobar un espai de temps al dia fer fer lectura, treballar la comprensió i gaudir dels llibres.
– aprofitar per treballar el repte personal o fer treballs personalitzats (els i les alumnes que ja en tinguin).
– adoptar una rutina de treball que permeti als i a les alumnes ser constants en la feina, dossificant-ne la quantitat, però treballant cada dia. Una bona idea és guiar-se per l’horari de l’agenda i fer les tasques de les àrees que tocarien en situació ordinària.
– fer les feines de manera autònoma, com si estiguessin a classe. Només ajudar-los quan no entenguin alguna cosa i de forma puntual.
Us volem fer saber que en els propers dies també us farem arribar un altre correu amb informació i feines referents a altres àrees curriculars. Estem elaborant i preparant materials per tal de poder proporcionar-vos més recursos per treballar amb els i les nenes des de casa.
Per últim, us volem recordar que nosaltres també seguim treballant i que restem a la vostra disposició pel que necessiteu.
Ànims i fins aviat,
Saray i June.