17a Cantata Ciutat del Prat

Benvolgudes famílies,

Un any més s’apropa la data de la 17a Cantata Ciutat del Prat, en la que participaran els nostres alumnes de 6è juntament amb els alumnes de 6è de totes les escoles del Prat. És per això que us fem arribar informació del vostre interès:

Divendres 4 de maig de 2018, a les 15:15h.
Centre Esportiu Municipal Julio Méndez.

♦ MINUTATGE
9:00: Entrada normal dels alumnes a l’escola.
De 9 a 11h: Esmorzar i aproximació al CEM Julio Méndez.
D’11 a 13h: Assajos generals.
De 13 a 14:30h: Temps per dinar al Parc Nou.
14:30: Entrada de l’alumnat al CEM Julio Méndez.
De 14:45 a 15:15: Entrada de les famílies al Julio Méndez.
15:15: Inici de l’acte i del concert.
16:25: Finalització del concert.

♦ QUÈ CAL PORTAR?
Motxilla amb l’esmorzar, un entrepà per dinar i una ampolla d’aigua.

♦ ENTRADES i SORTIDES
En el díptic informatiu que us hem fet arribar s’indica com es realitzaran les entrades i les sortides de les famílies.

Molt important!
– A partir de les 14:45h, les famílies podran accedir al CEM Julio Méndez pel CARRER RIU LLOBREGAT.
– La nostra escola es trobarà ubicada a la ZONA VERDA, per tant haureu de buscar la cua senyalitzada amb aquest color.
– Un cop acabat el concert, les famílies podran aproximar-se al punt de trobada on recolliran als alumnes.

♦ CONCERT “SENSE SAL”

Aquest any s’ha convidat a col·laborar al grup de música Sense Sal, creadors de la cançó “Tinc un nou pla” (inclosa a la Cantata d’enguany). Per fer un bon final de festa, el grup oferirà un concert a La Capsa el mateix divendres 4 de maig a les 19:30h. Tots els alumnes de 6è tenen una invitació que poden bescanviar per una entrada gratuïta a la recepció del Cèntric fins el dia de la cantata. L’aforament de la sala és limitat.

Gràcies per la vostra col·laboració. Restem a la vostra disposició per qualsevol dubte o aclariment.

Més info a: http://www.elprat.cat/educacio/millora-de-lexit-educatiu/17a-cantata-ciutat-del-prat-som-el-futur

Fins aviat!
Mestres de 6è.