16a Cantata Ciutat del Prat

SOM EL FUTUR

Benvolgudes famílies,

Un any més s’apropa la data de la 16a Cantata Ciutat del Prat, en la qual participaran els nostres alumnes de 6è juntament amb els alumnes de 6è de totes les escoles del Prat.

Trobareu més informació sobre la Cantata en el díptic que us farem arribar la propera setmana i en la web de l’Escola Municipal de Música del Prat: http://www.elprat.cat/cultura/escola-municipal-de-musica-centre-cultural-torre-balcells/16a-cantata-ciutat-del-prat-som-el

INFORMACIÓ PELS ALUMNES

• Dia: divendres 19 de maig de 2017.
  • Horaris:
    9:00: entrada a l’escola.
    de 9 a 10:30h: aproximació al CEM Julio Méndez i temps per esmorzar.
    11:00: entrada de l’alumnat al CEM Julio Méndez i assaig amb l’orquestra.
    11:45: pausa.
    12:00: assaig amb l’orquestra i els actors.
    13:00: sortida per anar al Parc Nou i temps per dinar (en cas de pluja, dinarem a l’escola Jaume Balmes).
    14:30: entrada de l’alumnat al CEM Julio Méndez i col·locació al lloc assignat.
    15:15: inici de l’acte i del concert.
    16:25: finalització del concert i sortida dels alumnes.
  • Què cal portar?: motxilla amb l’esmorzar, un entrepà per dinar (per tal de no haver de portar pes innecessari, ni cap objecte que es pugui perdre) i una ampolla d’aigua.

INFORMACIÓ PELS PARES

• Invitacions: us farem arribar dues entrades per família.
  • Ubicació: Centre Esportiu Municipal Julio Méndez (accés pel Carrer Riu Llobregat, 101).
  • Horaris:
    14:45: apertura de portes i entrada de les famílies.
    15:15: presentació de l’acte i inici del concert.
    16:25: finalització del concert, sortida de les famílies i recollida dels alumnes.
  • Organització: en el díptic trobareu indicat detalladament com es realitzaran les entrades i les sortides de les famílies:
    – Entrades: La nostra escola es trobarà ubicada a la ZONA TARONJA, per tant haureu de buscar la cua senyalitzada amb aquest color.
    – Sortides: Primer sortiran els alumnes. A continuació podran sortir les famílies i aproximar-se al punt de trobada on podreu recollir als alumnes. Preguem respecteu aquestes indicacions per tal de poder mantenir l’ordre.

Gràcies per la vostra col·laboració. Restem a la vostra disposició per qualsevol dubte o aclariment.

Fins aviat!
Mestres de 6è.