Santa Cecília

El dia  23 de novembre, vàrem baixar tots  al vestíbul de l’escola per assistir al concert de Santa Cecília que havien preparat les Big Bands de 3r a 6è. Va ser espectacular i emocionant veure i escoltar com toquen els seus instruments…ho fan tan bé!!!

Vam estar molt contents de que compartissin amb nosaltres la seva música. Ja tenim ganes de  formar part d’una big band i poder tocar perquè tota l’escola gaudeixi de la nostra música com nosaltres vam gaudir.

Després , a l’aula vàrem parlar del que ens havia inspirat escoltar el concert, i tos coincidíem en que ens havien entrat ganes de tocar un instrument, de cantar,  de ballar, de saltar… i també havíem sentit diferents emocions: felicitat, alegria…

Aleshores, vam decidir escriure  en  tires de cartolina totes aquestes emocions i ganes de fer coses, i les vam enganxar en un súper mega pentagrama que ens va fer la Georgina, i el vam penjar  a la paret que hi ha al costat de la nostra aula.

Celebrem Santa Cecília

ELS DRACS