Acords Consell Escolar

Consell Escolar 7 de març de 2022

-Presentació de la nova secretària del Consell Escolar, Sara Arnau.

-Aprovació de la liquidació econòmica de l’any 2021.

-Aprovació del pressupost econòmic de l’any 2022.

-Canvis en els perfils docents de l’escola.

Consell Escolar 26 d’octubre de 2021

-Aprovació de la memòria del curs 2020-2021.

-Aprovació de la programació general anual.

-La data de la votació de les eleccions al consell escolar serà el 25 de novembre. Pel sector famílies hauran de ser escollits dos candidats. L’AFA haurà de designar la persona que els representarà al consell escolar. Pel que fa al sector mestres hauran de ser escollits dos mestres.

-La comissió inclusiva està preparant unes xerrades sobre l’ús de les xarxes en els infants per a les famílies a partir de 4t de primària. Les tutores i resta de mestres estaran també convidats a aquestes xerrades.

Consell Escolar 30 de setembre de 2021

– Aprovació del pla d’organització de centre pel curs 2021-2022.

– Cessió de l’espai de migdia per part de l’escola a l’AFA.

– Les famílies d’educació infantil i cicle inicial podran accedir a l’escola quan s’obrin les portes al matí i fer-se càrrec dels infants fins que arribi la mestra a recollir els alumnes.

– De cara a les reunions d’inici del curs vinent es contemplarà l’acollida dels alumnes i/o germans amb monitoratge.

– Els acords del Consell Escolar es publicaran en aquest espai web.