EL GRAN CONCERT DE TARDOR A L’ESCOLA DE LA CONCEPCIÓ

Totes les Big Bands de la Concepció toquen al primer concert del curs.

Alumnes de 5è

El passat 21 de Novembre a l’escola de la Concepció es va celebrar el Concert de Tardor. Per la castanyada els alumnes d’I3 a 2n van cantar cançons de la tardor el dia 31 d’Octubre. A més, tots els anys es fa una celebració d’aquesta estació de l’any perquè els que s’acaben d’unir a tocar un instrument puguin estrenar-se de veritat.

Els primers en començar el concert van ser els components de la Big Band Splash de 3r amb la seva tutora, la Núria. Estaven molt nerviosos perquè era el seu primer concert, però tot i això van tocar molt bé.

A continuació, va ser el torn de 4t, la Big Band Dragons Light. Van interpretar amb la col·laboració de la Sara Arnau (la mestra de música) Funky Town i Walking on the Moon.

Després, es va fer una sorpresa al Pau Casares. Va ser un gran mestre de clarinet i saxofon que s’ha jubilat aquest any. En Pau portava molts anys a l’escola i érem com la seva família. Així doncs, va ser un moment molt emotiu.

Tot seguit va tocar la Big Band de 5è, la Big Band Space. Va estrenar el tema Devil Came to Me de Dover. També van tocar una cançó molt típica d’Itàlia, Bella Ciao.

Finalment,  arribar el torn dels més grans de l’escola, la Big Band Storm Stars de 6è. Van tocar dos cançons que estaven previstes (Bonito y sabroso i Happy), però després per sorpresa van interpretar un últim tema. Van posar dret a tot el públic en el seu últim Concert de Tardor.

Va sonar tot molt bé perquè tothom s’havia esforçat molt i va ser molt bonic unir a tota l’escola.