Viu la vela

El passat dijous 26 d’octubre, l’alumnat de sisè curs vam anar a un bateig de vela al Club Nàutic Marítim de Barcelona organitzada des de l’àrea d’Educació Física i la tutoria.

Prèviament, vam rebre la visita d’Enric Agud (meteoròleg) a l’escola per fer-nos una presentació sobre la història de la vela, tipus de vaixells, meteorologia, particularitats del mar i els vents.

Amb aquesta prèvia ja anàvem preparats/des per endinsar-nos en el món de la vela.

Vam aprendre conceptes de treball en equip, coneixement i respecte pel medi natural, coneixement dels vents i conceptes nàutics (amollar, tensar la vela, direccions, equilibri, conceptes de seguretat…)

Ens va acompanyar el bon temps per navegar que ens va fer superar algunes pors a navegar i inclús algun infant va provar l’aigua.

Va ser una sortida divertida i desconeguda per molts infants que complementarà les activitats de sisè al medi aquàtic que plantegem des de l’àmbit de l’Educació Física.

Sergi i Marta J.